Cookalong Live hos syster Yster!!!



Jag blir så glad!!! Min älskade lilla syster Yster Jossi skickade precis ett sms.
"Vi kan väl ta o ses hos mig nästa måndag o laga middag till Tinas cookalong?"
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ROOOOOOOOOOOLIGT!!!!
3 rättar på en timme, lätt som en plätt!
Hoppas brudarna hakar på!

Sitter nu och kollar på "Svanska Hollywoodfruar"...
Jag säger bara en sak...FYYYY FAAAAN för Fru Funking Jävla Anka!
Vilken bitch!!!
"Alltså, jag har betalat 320 000 kronor för den här gräsmattan, då ska den faan inte vara torr nånstans..Jag ska skälla ut min trädgårdsmästare. O kolla här, sniglar som kryper överallt, fyyyy vad ÄCKLIGT, ser ut som bajs! Jag ska samla alla äckliga sniglar och lägga i en hög, så när dom sträcker på sina kroppar så ska jag strö salt på dom så det liksom fräser, HAHAHAHAHA, fy faan vad häftigt...men lite äckligt"
(häxflin och anorektiska axlar som ser ut att poppa ut
från sina ledskålar när hon drar upp dem)
Maria gillar jag däremot! Visst, alla hästarna har rymt till månen för 300 år sen men hon är iallafall inte elak, bara grymt blåst. Det bästa hon vet är svenska bensinmackar. "Då kan man köpa godis där". Eh...okej..

Nu ska jag kolla in vad som ska lagas nästa vecka på Tinas Cookalong, bye bye!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0