Ullared, here we come!

Fasen då, jag glömde min heliga kamera på kräftskivan i lördags!
Buhuhuhu! Trååååkigt.
Jag var ju i Vallentuna idag o hälsade på Nettie och Kimpa. Dom bor i Norrgården, mitt gamla neighborhood! Fasaderna var helrenoverade och balkongerna inglasade, sån skillnad mot för typ 7 år sen när jag bodde där.

Nu glor jag på "So you think you can dance" och har precis slurpat i mig ett glas O´boy...inte lika gott med havremjölk dock...=/ Tobbe ska jobba natt på vägverket igen. Jag tror han åker efter nån som skär asfalt...eller nåt?

Imorgon ska jag boka stuga för oss brudar i Ullared! Vi ska sälja prylar på Täby Galopps bakluckeloppis nästnästa helg för att finansiera shoppingresan! Jag har skrapat ihop ca 6 pappkassar fulla med skit som jag bara vill slänga. Tex gamla lampor, porslin, kläder, ljusstakar mm mm. Hoppas på några slantar för allt! Jag längtar så jag fan dör! 6 brudar, mys middag, shopping (julklappar för min del...såååå skönt att ha det klart i Okt!) mysfrukost och hemfärd på söndan! Vi drar den 16:e Okt! Jag, Annika, Jessica, Camilla, Anne o Carro Norsk!
Jag försökte boka online nu, men det var nåt knas med sidan så jag ringer imorgon. Det ska visst starta en dokusåpa från Ullare i höst, hahaha..
då kan man ju spana in sortimentet..

Kl 12 ska jag till Arninge o knåda folk igen, Nöten ska till farsan. Blir bra det!
Hej o hå!


Kommentarer
Postat av: Jessica & Professorn

iiihhhhhhhhhhhhh jag bara öser fram skit för att sälja måste nog ta tompas skåpbil :-) jag längtar längtar har nu abstinens då vi inte heller ses denna vecka :-(

2009-09-02 @ 07:24:56

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0