Hanna & Peachie!


Idag var Hanna o lilla Peachie hos oss på lunch och fika! Vi tog en tur upp till centrum och kollade runt lite. Jag var på jakt efter strumpor med gumminoppror under till Nöten, hittade två par och ett par fula mockasiner..bra att ha...men kan dom inte tillverkas i lite roligare färger än mossgrönt o marinblått.

Jag hade gjort två härliga cupcakes till oss. Såååå goda blev dom.

Vispar marängsmeten till toppingen.

Stelnar i kylen. Lite ojämna blev dom...stress..stress.

Färdigt! Chokladdoppade och mumsiga!!!

NU DRAR VI TILL KOPPARBERG ÖVER HELGEN, BYE, BYE!

Kommentarer
Postat av: Nettan

De såg ju äckliga ut.... drägel

Du, jag måste tyvärr avboka torsdag, Tessan och jag ska ju på kurs då, vi bokade det i torsdags då hon var här och jobbade. Kul med kurs men trist att behöva avboka med dig. Är det någon annan dag du skulle kunna, kanske veckan efter?



Kram Nettan

2009-09-28 @ 12:25:35
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0