Iprenmannen

Igår så satt jag mitt på vardagsrumsgolvet och "satte på min nyllet" innan jag skulle till jobbet. Min nessesär är väldigt intressant för Nöten såklart som förnöjsamt brukar sitta och försiktigt pilla på alla borstar, pincetter, ögonskuggor mm. Jag satt där, fullt upptagen med att pilla på när jag ser i vitögat hur Köttkorven öppnar min knallblåa partyögonskugga med ett poff! HEEEEELA UNGEN TÄCKS AV METLLICBLÅTT PULVER! Hahahahaha, han såg såååå jäkla rolig ut! Jag kunde ju inte bli arg, det var trots allt mitt fel... (Nu skulle jag ha haft kameran...har fortfarande inte hämtat den hos Lina o Johan) Så, Köttkorven satt där på golvet i sin lilla blöja, såååå nöjd md livet, täckt med blå färg, såg ut som Iprenmannen!

Jag har längtat som galning tills idag efter att äntligen få träffa Jessica o Professorn! Jag gick upp och började baka kanelbullar i size "Månen" och gav Melwin frulle. Så får jag ett sms där Jessica säger att hon torkar spya hemma från sin karl och äldste son! Stackars "snyggnylle"!Faaaan då! Vad är det med den här världen? Ska vi aldrig få träffas?! Jaja, nu drar jag till BVC på "tandinformation"...låter väldigt kul. Jag får iallafall träffa Annso o hennes Adam. Det var länge sen så det blir kul! Vi får väl ta o fika upp bullarna efteråt.

Hoppas du inte blir sjuk du med nu Jessica!!! KRAAAAAAAAAAAAM!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0