Jag blir så jävla trött...

Jag sitter och kokar av ilska. Har precis fått ett mail från ett av mina nya massageföretag.
Jag lägger alltid på milersättning på mina fakturor för att täcka utgifterna till och från företaget. Helt logiskt tycker jag. Neheheejdå, inte då. Nu tjafsar dom om det enorma kostnaden på 74 KRONOR VARANNAN MÅNAD. Det går inte för sig minsann, att lägga på det på fakturan. Visst, jag glömde faktiskt att säga till om det när vi kom överens om massagekostnaden och jag bad om ursäkt för det på fakturan. För snäll som jag är så tänkte jag att vi möts på halva vägen, jag drar av milersättningen på nästa faktura och bjuder på kostnaden fram till årsskiftet.

Frågan är..om jag hade jobbat som elektriker och kommit dit o fnulat i nåt gammalt hörn i några timmar..och tagit 800 spänn bara för att komma ut till företaget...då hade det ALDRIG blivit nåt tjafs. Promise! Visst, man hade säkert suckat och stönat för att det var dyrt men snällt betalat. Men jag, jag kommer och kämpar med bänken upp och ner för smala spiraltrappor, ler och är så jävla trevlig, hurtig, masserar, klämmer och knådar på folk så svetten rinner längs med ryggen i ett litet rum utan ventilation. Och så har man mage att komma och klaga på att jag tar ut 18.50 milen utöver massagepriset! Fyyyy faan... Jag skickar en faktura den dan jag sitter där, 40 år gammal med fingrar som är krokiga och knöliga , förtidspensionerad av slitage.

Så, nu har jag avreagerat mig, känns mycket bättre.

Lägger in en bild på Doodod med sin nya mössa...den lille "bowlingryssen"


Kommentarer
Postat av: Jessica & Professorn

Fyy fan be företaget att dra åt helvete och be dem massera varrandra om resorna är för dyra. Underbar mössa förresten nu kan professorn och dooodood köra kalinka kalinka ihop i sina mössor

2009-09-30 @ 23:45:47

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0