Jag vill typ mörda världen...

Jag sitter och tittar på TV i lugn och ro och det borde vara så härligt. Samtidigt känner jag att det kokar i hela kroppen och jag vill sparka sönder hela vardagsrummet, krossa TV:n, spöa upp Tobbe så käken ryker, riva mig på låren så blodet sprutar och klippa av mig håret ner i rötterna..hmm....hmm. Jag känner att min puls är högre än vanligt och andningen intensivare. Det värsta, helt utan anledning.

Jag kommer ihåg när jag var tonåring, då kunde jag ofta känna så här. En sån förbannad jävla frustration och kokande känsla i kroppen så jag på allvar var orolig för att jag skulle få hjärnblödning. Jag kommer ihåg en kväll när jag stod i hallen och provade täckbyxor inför skidresan med klassen dan efter. Brallorna passade inte så jag bara skrek rätt ut så våldsamt så det brast i näsan och blodet sprutade.

Nu känner jag samma sak igen! Så igår, när jag var på MamaMia för cellprovet så snackade jag och Soheila lite innan om allt möjligt. Så frågade hon om jag kände av humörsvängningar nuförtiden när mensen kommit igång? Oh my good! Faan, är det PMS jag har??? Jag kollade kalendern och såg att det stämde på pricken! Sist när jag o Tobbe hade världens bråk och jag spottade ur mig så hemska saker så jag grät efteråt och bara ville försvinna från planeten...ja..samma sak då..mensen kom efter 2 dagar. Shit, det bästa, nu vet jag vad det handlar om och kanske kan tygla mig bättre. Igår när jag kände att huvudet skulle brinna upp så stack jag ut och kutade i 50 min, det gick såååå jävla bra! Inget ont som inte har nåt gott med sig...hehehe.



Kommentarer
Postat av: Jessica & Professorn

Love you , miss you

2009-09-05 @ 21:29:14

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0