Jaha, så var det dax igen...

Med nattnings bootcamp alltså för Nöten. Eller, nattningen är inga problem...men att vakna 1- 3 ggr per natt för att bara tönta runt med en bröstvårta i munnen...nonono...noooooooo more, Köttkorven. Hear what your mummu says.
Vi var som sagt på tandinfo igår på BVC. Stenhårt med borstning både morgon och kväll och INGEN MAT PÅ NÄTTERNA!!! Sköterskan kollade dessutom runt i Nötens mun och såg att fyra tänder i överkäken är på gång och en framtand har spruckit igenom. Så, jag bara kör på nu. Natten blev en pärs, men trodde den skulle bli värre. Nöten skrek totalt i 1 1/2 timme ca. När han vaknade sista gången var klockan 04.30...jag tänkte att han skulle få komma upp kl 05.30, för då brukar vi sätta igång vår dag. Han höll på i 30 min och jag glodde stint på klockan...faaan, bli halv 6 nån gång då, så tortyren e över! Men, han somnade om och hela lilla familjen vaknade 07.15! Jag vaknade upp med ett ryck, trodde det var torsdag, faaaan, nu har vi försovit oss! Jag ska ju jobba idag! Speedad o stressad som jag var fumlade jag efter mobilen och ringde farsan i all hast o sa att vi skiter i att komma...
Precis när jag lagt på så vaknade jag upp på riktigt och insåg att det var onsdag,
jag är ledig, har inte bråttom för fem öre....IDIOT!!!
Ringde farsan igen och förklarade läget, hehehehe.
Tobbe däremot fick eld i röven o drog på sig jobb brallorna och lubbade iväg.
Så blir det i skallen efter en tortyr natt med
blicken fixerad vid klockan och en puls på 180...

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0