Knåd & Pump & Box

Snart drar jag till jobbet för att knåda lite, sen e det BodyPump och boxning som står på mitt schema idag! Igår var det möte och buffe på Gym&Sim. Vi stt o tjattrade länge på kvällen och det var så mysigt att träffa alla härliga människor igen! Liten löneökning fick vi också, thank you P-A! Nu längtar jag tills nästa lördag, då är det Super Saturday i Globen för Les Mills!!! TJIHOOOOOOOOO!!! Det kommer att bli grymt! Tänk 500 pers pumpar BodyPump tillsammans, värsta sekten..hehehe. Kul att testa alla andra pass också, som Body Jam, Body Combat, RPM, Body Vive, Body Step mm mm...MYYYYYYYYYYYS!!! Vi får nytt material till nästa BP program och så får man köpa snygga Les Mills kläder också...om man har pengar dvs..


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0