Loppis vid Roslagsstoppet!

Super Saturday igår var hääääärlig! Mycket folk, bra musik, träningsinspirationen spirade! Jag var lite seg i kroppen idag när jag stod på scenen och pumpade. Men det glömde jag snart bort då det var grymt bra drag på passet, 51 pers! Äntligen böjar folk vakna till liv o våga kötta lite! =)

Idag kl 09.15 var vi på plats vid Roslagsstoppet för bakluckeloppis. Vi var bland de första på plats när vi kom rullandes med tre sprängfyllda bilar, varav två skåpbilar, hahaha! Såååå mycket skit! Vädret var bra och innan vi ens hade fått upp borden så kom det flockar med folk som började slita i grejerna...loppisen startade inte förrän kl 12 egentligen..heheh. Så, vi stod där och sålde o sålde. Jessica fick ihop 2900:-!!! Jag fick ihop 1200:-!!! Ska ringa Annika o Camilla imorgon o höra vad deras resultat blev. Camilla var grymmast, hahaha, hon körde med små gåvor när folk köpte "köp en skål för 5 kr o få en nästrimmer på köpet!" Hahahaha, sååååå skön! Jessica hade bakat ett helt bageri av härligheter och allt sålde slut på 30 min! Jag ska baka till nästa gång...=) Jag var tvungen att dra en timme innan stängning för att skjutsa Melwin till Jossan innan mina pass så jag missade liksom slutspurten.
Sista helgen i September är det dax igen, måste få ihop mer skit! Då kör vi på Täby Galopp. Roooooligt! Annars hade vi ju bara slängt allt eller så hade det legat i nåt gammalt skåp hemma o bara vart i vägen.
Mot Ullared!!!


Jessica & Annikas lilla nätta packning..


Som sagt...vi hann inte ens packa upp prylarna!


Nöten satt o lekte i sin vagn o charmade tanterna som kom förbi. (observara Tobbes "fina" servis i förgrunden...gick för 120 spänn..hahaha!)

Kommentarer
Postat av: Jessica & Professorn

iiiihhhh har redan börjat gå andra rundan i huset och garaget hittar massor har höga förväntningar på Täby galopp

2009-09-14 @ 06:34:21

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0