Melwin 10 månader!

Nötens favorit min...

Fasen, jag har tvättid idag, nu på morgonen. Det blir minst 8 maskiner..puh! Så är det fel på ena maskinen så den har inte tvättat rent och sen struntat i skjöljmedlet. Jag blir så jävla förbannad, det luktar inte rent o gott. Nu får jag tvätta om den...9 maskiner...undrar om jag ens hinner det till kl 12.

 

Jaja, annars är det en härlig dag idag! Fredag! Jag o Nöten kanske ska in till stan med Carina, skulle egentligen ha farit in till kl 10, men nu hinner jag inte det. Vi få se hur hennes dag ser ut, det kommer ju fler chanser. Om inte stan så ska vi nog bara ta det lunt och laga en god middag. Jag såg på tinas Cookalong i veckan och blev sugen på hennes fiskrät med oliver och timjan, mums, mums, ska testa den ikväll. Tobbe HATAR oliver...men det kan han pilla bort.

 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Förstår honom... fast jag kan oxå pilla bort;-)



Hur ser din vecka ut nästa vecka, har du lust att komma förbi någon dag? Jag är hemma måndag efter 12.30, hela tisdag och torsdag.



Ska på tjejkväll imorgon... ska bli såååå skönt att komma bort hemifrån!



Kram och trevlig helg!

2009-09-18 @ 17:56:45
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0