Mooooot Stenhamra Skoooogen!

Idag ska jag o Köttkorven till Jessica o Vincent i Stenhamra! Vi ska gå långpromenad och sen dra till Öppna Förskolan så dom små nötterna kan leka runt med nya spännande leksaker. Här hemma är alla leksaker för länge sen uttjatade..tråååååkigt!

Jag väntar med spänning på ett samtal...kanske ska få in ett nytt massageföretag! Vore ju såååå jäkla bra att täcka upp alla måndagarna när Toobi är hemma. Jag vet att både personaln och chefen är intresserade ,men dom är mitt uppe i en flytt så jag fattar att det är fullt upp..väntar och väntar, hoppas, hoppas!

Nu ska jag sanera köket igen med mina heliga disktrasor. Idag har vi makrillfile på golvet och utsmetat i stolen (det luktar ju så ljuvligt också) och hallon smoothie i resten av köket...suck och åter suck. Fan, jag gnuggar o tvättar allt så ofta så vårt barbord i köket har gått från 4 till 1 cm tjockt...typ..hehehe.

Ikväll är det dax för Pilates igen. Jag har beställt en ny skiva, hoppas att den hinner komma tills ikväll!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0