"Pure´making", babysimbokning o BodyPump

Så ser förmiddag ut idag, denna lediga dag.
Igår knådade jag på Spectrogon, full lista med reserver på kö, rooooligt!
Nöten var som vanligt hos morfar o "grandma in plastic". Mys, mys!

Vi gick ju på första steget babysim i vintras, på Södra Agnegatan vid Kungsholms torg. Kursen var väl ok och Melwin njöt och plaskade vilt, men det var fasen inte fräscht i omklädningsrummen, fuktigt och luktade lite surt, bläääää. Sista gången fick vi ta ett diplom på vägen ut som låg i en hög vid receptionen. Vi skulle själva skriva in namnet och sätta ett litet klistermärke i ena hörnan som ett bevis på att steg I var avklarat. Så jävla trist och oengagerat! Så, jag har inte vart så jättepigg på att boka in steg II nu till hösten. Så fick jag höra att Mörby Hälsa har Babysim! Ska kolla deras hemsida idag och boka där istället.
Jag vill så gärna att Nöten ska gå alla steg!


På spisen puttrar tre kastruller, en med kycklingfile och timjan, en med majskolvar och en med potatis och ärtor. Det ska bli en stor sats med pure till Nöten. Så skön att slippa köpa burkar hela tiden. Dom smakar typ likadant, dvs ingenting. Nöten bara trycker ut skiten mellan läpparna så fort det kommer i munnen. Dom kostar ju mellan 8-13 spänn styck också, dyyyrt.

Kl 11.30 ska vi till SATS och träna BodyPump. Det var nästan två månader sen som Melwin var på barnpassningen så vi får se hur det går idag..tvekar inte på att han kommer att ha fullt upp i de 45 min jag är borta.


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0