Fredag den 13:e

Idag har jag och Melwin varit lediga och bara skrotat omkring hemma. Såååå skönt!
Vi startade dagen med att gå ut på tomten och plocka ner alla mogna äpplen som ska bli äppelmos imorgon. Sen rockade vi loss med kratta och spade i syrenhäcken på framsidan. Den är så jävla ful o vildvuxen och ingen ordning i alls. Jag stod med sekatören och klippte där jag tyckte det skulle klippas och Melwin rotade runt i jorden med en liten kratta. Super Teamet! Han tyckte det var så kul! Tobbe jobbade sent idag och kom hem kl 20. Han hade tagit med sig gräsklipparen från jobbet (Vi har fortfarande ingen egen gräsklippare...) Det har ju växt som en gammal djungen på bara en vecka när vi var borta pga regnet.
Känner mig så huslig så det är inte sant! Så vuxen...så radhusägareaktig...hehehe. Klippte gräset med Melwin på höften kl 20.30 en fredag kväll...suck, det går utför. Snart börjar jag väl klaga på att folk inte trimmar sina häckar ut mot gatan också...det e fan nära...hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En fit förortsfru i sina bästa år låter det som!

2010-08-17 @ 09:58:16
URL: http://Krinea.wordpress.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0