Home again

Vilken underbar vecka vi haft!!! Ville inte åka hem igen! När grindarna sakta öppnades till vårt hus så dog jag en liten stund...av glädje och rysningar! Såååå vackert!!! 30 grader i poolen, 32 i luften, huset kanonfint utrustat med allt som vi behövde för både oss och Melwin, suck, ville inte hem. Melwin var som en fisk i vattnet och tjatade ständigt om att få hoppa från kanten till oss i vattnet, russinhud, russinhud, here I come. Jag o Hellan sprang en runda längs med strandpromenaden varannan morgon, vi åkte till Nice en dag, åkte vespa...ja, bara njöt hela veckan.
Näst sista natten fick vi dock inbrott i vårt lilla hus medans vi sov så vår kamera, VISA kort, 3000 spänn kontanter och Tobbes mobil snoddes. Jag var knäckt...suck, alla våra fina kort som jag ville visa på bloggen, förstora, åh, det var det värsta...jag grät som ett barn av ilska. Men, men, efter ett besök hos polisen så hann vi ta lite bilder med Hellans kamera sista dan, dom får vi om en vecka när dom kommit hem. Lite snörpligt slut men det förstörde absolut inte resan.
Vi måste bara tillbaka nån gång!
Hehehe, när vi kom hem efter att ha hämtat katterna hos Jossan så stod en kund här hemma och väntade på sin massör...oops,
hade glömt att avboka...bara att rivstarta jobb direkt..
Nä, jag orkar inte skriva mer, nytt företag imorgon, måste sova nu!

More to come!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0