Inskolning klar!

Veckan som gått och Melwins inskolning har gått så bra så bra! Han verkar trivas som en liten guppy fisk i vattnet med Lena! I går så lämnade jag honom där i två timmar medans dom lekta i parken och käkade lunch. Han bara vinkade när jag åkte och var tok glad hela tiden medans jag var borta. Sååååå skönt! På måndag ska jag lämna honom "på riktigt". Kl 8 kommer vi på morgonen och jag hämtar kl 14. Tvekar inte en sekund på att det kommer att gå bra. Vi har dock märkt att det händer en hel del i hjärnkontoret på den lille köttkorven nu. Han har lite små utbrott och lite oro att somna vissa kvällar. Det går över snabbt oich jag tror vi bara ska låta honom visa hela registret känslor som svallar nu i den lilla kroppen. Min älskade lilla unge som blivit så stor!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0