Bukfylld AB

Idag har vi varit i Vallentuna för att fira Jeff. Supergod mat, kycklingspett, ris, wokade grönsaker o Tessans suveräna jordnötssås, yummi! Kladdkaka seg som en härlig kola med grädde till efterrätt....full buk? Japp!

Sitter och kollar i min kalender. Fasen, året är snart slut och imorgon ska jag åka in till stan efter jobbet för att köpa en ny kalender för 2011 på Ordning & Reda. Bästa kalendrarna! Måste ha! Den här veckan ska alla företags tider fram till sommaren bli klara. Det brukar bli lite pyssel o knåp för att få ihop allt, men jag gillar ju sånt, att organisera o mysa med kalendern. Jag brukar knöggla ihop en del  av bladen så den liksom svälller ut lite och tar lite mer plats....hehe... hatar platta, tråkiga, onötta kalendrar. När jag gick Konst & Formgivning på gymnasiet så satt vi ofta och målade alla veckouppslag med akvarellfärger på rasten. Varje nytt uppslag hade ett nytt tema, typ Oktober, paraplyer eller höstlöv, April, påskägg eller gröna kvistar som ringlade upp längs med sidorna. Det var så härligt när sidorna torkade och blev lite prassligt buckliga, mmmmmm, myyyyyys. Det var då det. När jag satt i timmar och var krteativ. Nu= snabbt knöggla till sidorna och sen släta ut, klart! Inte lika mysigt men det duger. Vem faan är normal? Ingen.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Normal? Ha! det kan jan'te ens stava till ;-P

2010-12-08 @ 09:54:21
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0