Fest!


Ylva o Dominator

Bra skärpa...Machine, Ninja o Dominator

Limbotävling! GymnastLotta var grym!

Underbara Pelle & Lollo!

Johan o jag

Eh...ok Ninja...bra där..

Jag vaknade kl 12.30 idag. Hahaha, nice som bara den! Andreas hade sin 30 års fest igår i stan och vi åt god middag, sjöng och dansade så fötterna domnade, kom hem kl 04.30. Tobbe drog ut o ploga kl 04 i morse och kom hem kl 12, ska iväg igen kl 15. Då ska jag skjutsa honom till Vägverket, sen ska jag hämta mammas kamera i Täby och sen hämta Melwin ute på Munsö hos Tobbes föräldrar. Ikväll ska vi fota kusinerna hos Fredrik o Catherine! Perfekt present till Farmor& Farfar. Nu ska jag käka brunch....havregrynsgröt och macka. Lyxig brunch..

Snart är det juuuuuuuul!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0