Fint samhälle

Kom hem kl 03 i morse efter en härlig fest hos Kalle &Lotta! Sov till 12.30. hahahaha, har inte sovit så länge på flera flera år! Pigg som en mört idag och nu är min pepparkaksmodell i kartong klar. Degen ligger i kylskåpet tills imorgon då det ska bli en herrgård!

När jag hade lämnat Melwin hos farsan igår så skjutasde jag in Linn till Kungsgatan för hon skulle på bio. Det var polis bilar överallt prunt Hötorget och dom spärrade av delar av Kungsgatan. Flera ambulanser stod och bara väntade vid Sergels torg och det var lite meckigt att komma ur stan. Jag har lyssnat på nyheterna hela dan idag och känner sån jävla avsky och hat mot denna jävla självmordsbombar idioter. Faan, jag finner inte ens ord för det sjuka som hänt. Tänk om det hade lyckats helt. Då hade det vart fler än kerljäveln i bilen som dog.
"Våra börder och systrar ska dö tillsammans med er" Jag spyr.
Och poff så fick SverigeDemokraterna 200.000 röster till idag.
Vart är samhället på väg?

Nu ska vi hämta Melwin, älskade lilla gubben. Fan vad jag längtar! Jag drömde att han hade dött!!! Vaknade av att jag hulkade och grät i sömnen och hade så jävla ont i käkarna när jag vaknade så det kändes som jag hade legat och gnagt i mig en hel haj till middag. (Anna Anka?) Undrar varför den drömmen poppade upp? Jag kommer ihåg att jag undrade hur faan jag skulle kunna leva vidare och känna glädje igen. Jag hade så fruktansvärt ont i magen i drömmen och jag skrek som en galning rätt ut av ilska och sorg. Usch, nu börjar jag böla igen...måste åka och hämta min älsling NU!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0