Vegetarisk jullunch på Slottsträdgården Ulriksdal

Den årliga jullunchen med Gunilla Orres gäng var idag. Sååååå jäkla gott med vegetarisk fräsch mat! Inte en enda svål så långt ögat kan nå! Jag åt mycket mycket men kände mig inte uppblåst en sekund. Nice nice. Traditionen är nåt jag verkligen ser fram emot varje år. Att få träffa alla "kollegor" i samma branch, sitta o snacka jobb, erfarenheter, tokigheter mm. Jag blir alltid så jäkla inspirerad att jobba vidare efter träffen och känner att jag har tur som har ett sånt fritt jobb! Jag fick nys om ett spännande sommarjobb idag också! Ska maila och kolla på måndag, tills dess får jag hålla mig. Jag kan säga att det är ett jobb som utmanar många av mina rädslor men som jag tror kommer att passa mig som en gammal hand i en handske, hehehe.

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh, vad nyfiken jag blir! När kan du skvallra?

2010-12-18 @ 18:16:07

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0