Body Pump Kvartal

Tjihooooooooooooooooooooooo!
Snart flyr jag fältet och drar in till stan för att gå på BP kvartal!
Det ska bli så grymt härligt att träna igen, det var över tre veckor sen
och min kropp skriker efter att få kötta loss ordentligt.
Trist bara att jag har tappat en hel del på den här korta tiden...kommer inte
att orka lägga på så mycket på knäböjen...men, men, jag e där iallafall.
Bör ju ta det lugnt eftersom det fortfarande låter som jag har två tamponger
inkörda i näsan fast jag inte har snytit mig på typ 4 dar.

Imorgon kommer Tobbes släkt o kollar in huset o firar ett sent ett års
firande med Melwin. Jag har redan gjort hemmagjord glass och en gigantisk
omgång Chili con Carne som får ligga o gosa till sig. Brödet bakar jag
imorgon så det är färskt o mojjigt.Vi blir ca 20 pers..stor släkt...
ändå är det bara Ywonnes sida. Rooooligt ska det bli!

Ikväll kommer Hellan o Johan förbi o fikar, längtar!

Nu ska jag packa väskan!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0