FRIDAY!!!

Den här fredan är extra mysig på nåt sätt!
Jag har jobbat på mitt nya företag nu på förmiddan medans Jossan
var barnvakt här hemma. Det är ett superhärligt företag där alla
är glada och jättetrevliga så det är bara sååå kul att komma dit!
Nu sitter jag o Nötet och har precis käkat lunch och ska nu ut i solen
och skotta snö från verandan. Solen gassar och vi bara måste ut och mysa!
Ikväll ska vi bara ta det lugnt och kolla på Let`s Dance och det bästa, Solsidan! Så jäkla bra!!!

Imorgon ska jag och brudarna ut till "Riala Woods" och bara garva
allihopa, bada balja, dricka vin och käka god mat! Vi sover alla över och jag har
första söndagsbokningen kl 14 så jag kan sova ut för första gången på
nästan 1 1/2 år, tjihoooooooooooo!!!
Sen har jag fått äran att hålla i BodyPump releasen på söndag!
Åh, programmet är så sjukt bra och jag längtar tills jag får visa det för deltagarna.

Nä, nu måste vi dra ut i solen, bye bye!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0