Galonisar..

Sitter och kollar på Tradera efter schyssta galonbrallor till Melwin.
Hans overall börjar bli liten och han har hatat den från första gången han
såg åbäket. När jag väl har klämt på honom den så står han som ett apatiskt barn
från Sovjet och bara glor tomt framför sig med hängande armar medans jag
kryper runt o geggar med snön och försöker locka honom att leka.
"Myyysigt Melwin, titta, titta, snöööööboll!" 
Då tittar han på mig med tomma ögon och det ser ut som han tänker:
"Glöm det morsan, jag rör mig inte ur fläcken förens jag är inomhus
igen och jag kan röra mina lemmar utan 1 dm vaddering från KappAhl."
Ok. Har lagt bud på ett par brallor från Polarn & Pyret, hoppas jag vinner dom!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0