Jävla idiot!

Jag blir så matt.. Igår när jag skulle åka till pappa för att lämna Melwin på förmiddan så körde jag i högerfilen på motorvägen. Så kom jag ikapp en skåpbil som körde typ 60 km/h så jag gick ut i vänster körfält för att köra om, heeeelt normalt. Då ökar den lilla jäveln farten så jag inte kommer om! Vi kör i 110 plötsligt och jag glor på honom och undrar vad faan han håller på med. Han glor bara stint framför sig och jag lägger mig bakom honom igen, kör då för helvete, lilla gubbsnopp! Nähä då, då saktar han in igen..putt putt putt...60 km/h igen. VAD FAAAAAN!!!
Undrar om han hade gjort samma sak om jag hade varit en storväxt man med kostym? Don`t think so.. Min lilla kvarn fylls med vatten varje dag numera...
Det slutade med att jag körde av i nästa avfart, vände och körde ut på motorvägen igen så han körde ifrån mig. Jag gav mig med andra ord, vilket irreterade mig hela jävla dan sen. Men jag var ju inte ensam i bilen..hade jag vart det så hade jag blåst om honom i 250 blås, LÄTT!!! Jag hann dock med att peka lite finger åt honom innan jag vek av, kändes lite bättre då..ja, ja, jag vet, jag fyller 30 i sommar. Det tragiska är att karljäveln var väl typ runt 50-60 bast. Körde en liten rörmokarbil...bra där.

 

Jaha, så är klockan 07.30 och vi har varit uppe sen 05.15, jag o Nöten.

Vi har bytt två kadaver blöjor, käkat frulle, haft fruktstund, bytt på kattlådan...
efter att Nöten kletat med sina händer i den kissiga sanden. Bäst att passa på
när morsan är harmonisk framför datorn.
Så fort han har somnat, om ca tre timmar, så ska jag sätta upp min
älskade tapet tavla! Jag ska sätta mig och Yoga andas lite innan, se till att
blodsockret är på en jämn nivå, bära bekväma kläder, stretcha, borsta håret
och sätta upp det i en toffs så det inte stör i nyllet, sen ska jag sätta igång.
Det ska lyckas den här gången..

Kommentarer
Postat av: Krinea

Man borde ha en spikmatta redo för sånna idioter... eller följa efter dem o hälla pepparpsrej i luftintaget när de parkerat.

2010-03-30 @ 14:05:55
URL: http://krinea.wordpress.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0