Massage!

Idag har jag varit och knådat i Solna, trevligt, trevligt.
Dom e så härliga på det företaget, lööööv them!

När jag jobbat klart så drog jag direkt till Vallentuna för att själv få
massage av Katarina! Det är fasen två år sen vi sågs! INTE KLOOOOOOKT!!!
Jag fick ju massage i tisdags också av Gunilla. Då kände jag av min svank igen.
Den har legat i försvar ett bra tag nu. Har inte kännt nånting i den sen graviditeten
och efter så jag trodde allt var bra där, har kännt mig stark som bara den!
Men vid massagen så känner jag hur det är tjockt med bindväv runt
korsbenet som ligger och håller ihop allt...inte bra...det luckras upp under
massagen och direkt efter känns det instabilt och ömt igen...lite
obehagligt tryck liksom...not good. Kommer ihåg innan jag blev gravid,
vilken jäkla ryggsmäll jag fick på ett boxpass o sen svimmade jag rätt
ner i golvet dan efter. Diskbuktning AB. Måste vara försiktig så jag bokade
direkt en tid hos Caroline Pillinger, Osteopaten på jobbet. Ska dit om två veckor.
Sen ska jag ha en stående tid en gång i halvåret så jag aldrig mer får problem i ryggen.

Nu ska jag däcka framför TV:n i sängen. Kanske läsa lite.
Tobbe håller sitt måndags pass på SATS.

Imorgon blir en härlig dag då jag ska träffa Annika och Molly! Tjihooo!
Hoppas att Camilla hakar på också!


p.s Nu har jag bestämt mig för att börja styrketräna
igen, plus kuta iallafall en dag i veckan.
Vill gärna ha tillbaka mina gamla muskler på ryggen igen..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0