Torsdag

I söndags när jag kom hem från min härliga helg med brudarna i Riala så
överraskade min älskade Toobi mig med att ha bokat en kryssning med
Birka Paradise på långfredagen! Herregud! Jag dog typ! Melwin hade han lejt bort till
sina föräldrar över natten till Påskafton. Ja, det satt sjukt långt inne, men visst kan
han om han bara vill, min älskade!

Idag är en tung dag..jag sitter och ringer jobbiga samtal...jobbsamtal.
Det är dax för mig att meddela alla företag där Lena masserar att jag kommer
tillbaka helt till hösten. Det är inte helt lätt. Men man lär så länge man lever.
Nästa gång...om jag blir mammaledig igen framöver, så ska jag skriva ordentliga
papper på att det bara gäller mammavick för den som tar över...suck.
Inga jävla missförstånd..

Tobbe ringde nyss och sa att han kanske kunde sluta tidigt idag! Det vore härligt.
Vi kanske drar till IKEA och köper lådor till vår hylla i vardagsrummet.
Vi köpte en stor "Bestå" hylla som vi ska fylla med vitrinskåp, lådor, skåpdörrar mm.
Även om vi snackar IKEA så kostar hela kittet typ 12-13 tusen...dyyyyrt.
Så vi tar det lite pö om öp.

Apropå shopping så var jag i en sån grymt härlig inrednings affär som heter
Boom häromdan! Jag har hört om den från flera kunder så jag drog dit.
Dom hade allt mellan himmel och jord, allt från soffor, bord, lampor, vaser,
köksprylar, toalett tillbehör, blommor, dukar...ja, ALLT! Till så jäkla bra priser
dessutom! MÅSTE BARA BESÖKAS!! Ligger mittemot N´joy i Täby..  Jag äkte därifrån med en
stor lykta med ett stort äkta stearinljus i, 2 bordstabletter, en stor mysig filt,
ljusstakar mm....allt för under 400 spänn! Me like..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0