Äntligen helg igen!

Tung vecka. Typ 25 timmars massage, avslutade på Beijer med 11 pers..pust. När jag äntligen fick ett break så hade jag glömt melliset hemma! Faaaaan också, hur ska jag orka i tre timmar till? Men när jag äntligan var klar så hämtade jag Melwin i rasande fart (pumpade pyspunkan i ena framdäcket också..) och drog till centrum där Annika o Molly, Anne, Jessica o Vincent o Ossian väntade för att käka lunch tillsammans! Myyyyyyys mys så jag dör! Worth waiting for!

Nu är vi hemma igen och det blev pizza till middag för Toobi o Melliwidelli. Jag är fortfarande mätt efter min gigantiska kyckling med Cashew.

Ska skriva några fakturor, kolla hur dom nya fiskarna mår som vi köpte idag och sen väntar en påse Karamellkungen! Hej o hå!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0