En härlig höstdag!

Idag var vi sega när vi klev upp. Vaknade som vanligt för tidigt och Melwin gav oss helkroppsmassage med vassa armbågar, knän men även lite vassa papper och pennor i nyllet. Vi käkade frulle och sen gick jag o la mig igen och sov 3 timmar! Såååå skönt! När jag kom ner så hade Melwin precis somnat och Tobbe med, på soffan. Jag käkade en lätt lunch och satte mig sen i solen på verandan med fleecetröja och solbrillor för att läsa. Jag satt där i nästan två timmar, sen drog familjen igång igen. Mellis time och sen ut i parken för att bygga sandslott och leka med katterna som for omkring i sanden och jagade pinnar! Sen tog vi tag i tomten, krattade, rensade rabatter och var riktigt flitiga i flera timmar. Nästa lördag är det städdag i området så det var lite bra att ha våran tomt klar inför vintern.

Nu är klockan snart 20 och vi har precis käkat en kanongod middag. Kycklingfile i ugn med parmesan och soltorkade tomater plus klyftpotatis, myyyyyyyyys!




Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0