Knåd på SATS!

Hej o hå vad jag tog i idag på Body Pumpen! Pust o stänk! Det var mycket folk och ett grymt bra drag, såååå jävla roligt! Skulle så gärna vilja gå Master Trainer kursen i BP så jag får en högra licens, skulle vara kul...men den kostar över 3000 spänn o det betalar inte SATS. Ska fan spara så jag kan gå i vår!

Nu e jag iallafall hemma och käkar havregrynsgröt med lingonsylt till lunch.
Jag tröttnar aldrig, hehe.Om en halvtimme ska jag dra till SATS och massera fram till 21. Det är nämligen medlemskväll där idag så jag ska knåda 9 st 30 min, pang, pang, pang. Matlådan e packad och jag har gott om tid för en gångs skull. Melwin är hos Lena och Tobbe hämtar honom med lastbilen idag, det gillar han, tut, tuuuuut!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0