Till City

Morgonen började med åskmoln på himlen (iallafall över Ängsullsvägen 90) så jag drog till Grimsta spåret kl 9 för att kötta runt 5:an. Länge sen jag sprang där men det gick hyffsat. Lite tufft att andas så kall luft bara, inte van!

Kom hem, duschade, käkade frukost med en harmonisk familj. Sen var planen att dra till stan för att ta en långpromenad! Vi har snackat om det i typ ett år...minst. Så vi såg alla tre fram emot dagen! Vi åkte pendeln in tar bara 10 min från oss, perfekt. Väl inne i smeten bland alla homosapiens slitandes och dragandes i allt o alla så började Nöten bli trött och grinig. Han vaknade kl 04.45 i morse..suck. Men, han väääägrade somna i vagnen och skrek sina stämband hesa i typ en timme. Då hade vi mött upp Jossan som var i stan för att köpa dojor, mys mys. Tobbe tog en runda med vagnen medans vi letade efter nåt schysst ställe att käka på. Till slut så somnade ungen äntligen så vi kunde äta, men hela dan kändes förstörd av all stress och skit så Tobbe drog hem med Melwin (som vaknade efter 30 min sömn och började strula på nytt) Jag o Jossan strosade vidare en halvtimme till, sen drog vi också hem åt varsitt håll. Jahapp, det var den mysiga dan på stan det. Jag köpte iallafall en plånbok som jag trånat efter i över ett halvår så nu sittar jag med lite Nachos chips vid köksbordet och bökar o stuvar runt med min nya älskling. ...plånboken alltså..hehe.. Melwin somnade nyss och nu e det myskväll med Tobbe som gäller, hoppas det börjar nån bra film eller nåt!


Välkommen till Crudi!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0