Avslutning

Igår hade jag som sagt mina sista pass på Gym&Sim. Det var ca 60 pers på BodyPumpen och sjukt bra drag! Ett härligt sista pass! Efteråt så kom några gamla stammisar fram med tårar i ögonen och frågade om jag inte kunde tänk om! Shit! Jag blev alldeles rörd och vi bara stod där och omfamnade varandra och grät så tårarna sprutade, hahaha, så jävla härligt! Jag gick sen skakis ut till omklädningsrummet för att ladda om, ta en banan och byta om till Box passet. Då kom Rickard (också boxinstruktör på gymmet)in och frågade hur det kändes att köra sista passet. han såg att jag hade bölat och sa att jag inte fick gå ut i salen än. "Nej, vänta 3 minuter till, hehehe." sa han och flinade. Vad hade dom nu hittat på? Han ledde in mig i salen via bakvägen och höll för mina ögon, ledde upp mig på scenen och sa åt mig att öppna ögonen. Framför mig stormar alla deltagare mot mig med gigantiska uppblåsbara boxhandskar i rött o svart och mosar in slag på mig!!! Nån snubbe är fram och fotar och alla tjoar och skrattar! Fan, jag blev så paff så jag började tjuta igen, hahahaha! Vilka underbara människor!!! När stormen var över och alla hade samlat sig så köttade vi ett extra långt 90 min pass med dubla finaler, åhhh, vi hade det så jäkla kul!! Efter så fick jag ett par signerade uppblåsbara boxhandskar som minne, en massa kramar och lyckoönskningar, fan, det var som att jag skulle lämna jordens yta och aldrig mer synas till, hehehe..
Det blev en härlig avslutning och det var med lite sorg i hjärtat som jag åkte därifrån. Men gryyyyyyyymt skönt att från och med nu ha lediga helger!










Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0