Sista dagen på Gym&Sim!

Idag ska jag iväg till Vallentuna för att jobba för sista gången.
Känns sååååå jävla skönt!!! Nu har jag jobbat söndagar i över ett år och bara längtar
efter att få känna lugn en lördag kväll.
Förra söndagen så informerade jag alla deltagarna att jag skulle sluta och det var en
hel hög med folk kom fram efter och var ledsna. Känns ju lite härligt...
Hehe.. Jag satt där på scenen och beklagade mig inför alla, att det var så sorgligt
att sluta. För det är ju sorgligt, det är så sjukt roligt att hålla pass där!
Vissa deltagare har varit mina stammisar i över 6 år!
Dom var flugor runt en stor bajskorv. Bajskorven var jag.

Hade mina premiärpass på SATS förra veckan! Jag har fått ett Pilatespass
på tisdagkvällar och ett lunch BP på torsdagar. Skitkul var det!

Nu ska jag kolla upp SL, hur jag ska åka smidigast till Vallentuna kommunalt.
Kunde inte hämta vår bil i förrgår som planerat. Jag o Nöten åkte 2 1/5 timme
kommunalt ut till Färentuna för att hämta bilen efter servicen men det var stängt.
Faan inte sant! Kunde dom inte bara ha sagt det!!!
Vi satt sen i 30 min på busshållplatsen ute i fucking jävla bushen
för att vänta på nästa buss. Tur att Melwin var så nöjd och glad.
Han satt där i vagnen skyddad från regnet och kollade på sin mor som kämpat i stormen. 40 min raksträcka i duggregn o vind som var orkanvarning på!. Han log och såg så nöjd ut så. Tror han tyckte det var lite crazy och busigt. Vi hade det faktiskt ganska kul, tack o lov för lösgodis. På hemvägen så stannade vi en stund hos Jessica i Stenhamra där bussen gjorde ett stopp. Sen fick vi skjuts hem så dagen blev härlig ändå!

Det brukar ta ca 2 timmar till gymmet på söndagar. Suck, sen två timmar tillbaka.
Jag åker hemifrån kl 14 och är hemma igen kl 20.40.
För två timmars jobb...värt det? Nope. Sista dan Carro, sista dan.
Ska kolla om jag kan låna Mia o Philles bil imorgon.
Annars vete fan hur jag ska komma fram med lämning av Melwin och
massagebänk till Solna o tillbaka...to be continued.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tur för oss att ni inte fick tag i bilen så vi fick besök :-)

2010-09-05 @ 20:48:44

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0