Låååååångfredag


Tobbe drog precis iväg mot sin mormor o morfar i Kopparberg. Jag o Melwin ska ha mysdag med hans nya sparkcykel som jag köpte av en kund i förrgår, han är sååååå nöjd med livet! Sen ska vi upp till Centrum...om det är öppet, för att köpa solkräm åt mormor på hälsokosten. Imorgon åker vi tidigt till Yxlan! Äntligen påsk på landet! Bästa, bästa helgen! Jag ska baka en grym påsk tårta med citronkräm, hallon o vit choklad, en italiensk oliv & parmesanpaj och en gigantisk vetekrans! Längtar tills jag får börja knåda degen, hehe, mos mos mos. Kl 16 har jag ett BP pas på SATS i Centrum o det är fullbokat, ska bli kul! Jag ska fan lägga på vikter i alla låtar o kötta så kroppen brinner!!! Undrar bara vart Melwin ska va..hmm..ska nog chansa på att lämna honom på barnpassningen och hoppas på att han e lugn o glad en timme. Nä, nu skriker barnet "Parkyckel!!!" Dax att gå ut och ta fram hans lilla åkdon. Just det! Man ska ju inte ha roligt idag...man ska ju sörja som ett svin och inte le en endaste sekund..hahaha. Glöm.





Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0