Lördag

Idag ska vi till Täby på öppet hus och fira morfar som fyllde 80 år igår! Jag har fått i uppdrag att baka två chokladkakor och fick ett suveränt recept av "the bakingqueen Jessica" Chokladkaka med tryffel. Mums, mums. Jag hackade dessutom vit choklad och mosade ner hallon i tryffeln, extra smarrigt! Melwin ska få finskjorta och sina nya små converseskor på sig. Det gillar morfar! Livet är jädra harmoniskt nu! Harmoni hemma på alla plan. Badrummet tar form och vi beställde handfat igår med blandare. Det kommer bli sååååå jädra snyggt!

Vi tog en bastu igår kväll, jag o Tobbe. Måste bli bättre på att utnyttja den. Vi har iallafall inte låtit den bli förråd än. hehehe, det brukar ju bli så med såna utrymmen. Jag måste bara öva upp mig så jag pallar värmen, annars sitter jag jämt längst ner och lider mig igenom minutrarna. Även om det inte är så varmt. Det var mysigt iallafall och vi får försöka köra det lite mer regelbundet. Nä, nu ropas det från nedervåningen, frullen är klar! Bye bye! 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0