Hos familjen Gosch/Brunell

Jessica sitter och sminkar sig, Anne diskar efter ungarnas köttbulle/makaroni race, jag bloggar, Melwin, Vincent och Lucas kollar på TV och Tomas gör sig iordning. Dom ska på kryssning, lilla familjen. Jag o Melwin fick ett ryck i morse och drog hit i all hast. Jag stod inte ut hemma längre. Melwin for runt och ropade/skrek på uppmärksamhet och Moss sket o spydde efter att ha käkat nåt härligt ruttet. Jag kände mig totalt understimulerad och behövde snacka med en vuxen människa. (förlåt älskling men ibland, som du vet, behöver jag snacka lite hönsspråk...) Jag hämtade upp Anne och så for vi ut till Stenhamra, mys mys! Ungarna har öst på bra hela dagen och nu ska vi strax åka hem. Vi snodde ihop en helt suverän kycklingsallad med mango och har pratat skit i timmar, lovely! Nu e jag harmonisk i några dagar till. Finfint.

Assistent Ankarsrum Original


Igår kväll när jag kom hem från BodyPumpen så stod ett gigantiskt paket på köksbordet med mitt namn på. Min älskade älskling hade varit och shoppat en köksassistent till mig!!! Fan, jag trodde inte mina ögon och rev upp förpackningen för att studera alla funktioner...jajajajaaaaaa, jag är 79 år gammal... Jag har ju drömt om en Kitchen Aid men den här fick bäst i test och rymde dubbelt så mycket deg som KitchenAid, häääääärligt! Jag som alltid bakar storsatser! Jag myser så jag har kronisk gåshud på hela kroppen! Snygg e den också...hehehe..
Nu jäklar ska det bakas och frysas in bröd och bullar! TJIHOOOOOOOOOOOOO!!!!

Tack så jättemycket min älskade älskling för den underbart fina presenten, som jag knappast har förtjänat... Du är gaaaaaaaalen!!!
Jag älskar dig!

 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0