Morgonstund har guld i mun

Jag blev ledig idag så jag, Melwin o Mossis drog ut på en långpromenad i skogen vid 7.30. Moss var med Tobbe i lastbilen igår så han behövde verkligen få sig en rejäl runda idag. Ja, varför skulle jag välja en skön sovmorgon istället??? Vi stretade oss fram bland buskar och mossa och kröp och klättrade alla tre. Så jäkla skönt när solen lyser och man har hela dagen framför sig! Vi stötte på en hel liten flock hundar och dess ägare vid en äng som vi hälsade på. Dom berättade att dom träffas där varje morgon kl 9 året runt! Ibland är dom tre stycken och ibland 15! Så härligt! Jag har bestämt att det får bli min & Moss torsdagsmys framöver när jag ändå jobbar hemma så premären blir imorgon.

Vi var ute lite längre än vad jag planerat så det var inte så konstigt att Melwin ville bli buren efter 50 min..oops.. Moss var också trött när vi kom hem och fick sig en ordentlig töjning av sina stackars korta muskler. Nu fixar jag iallafall att göra det utan Tobbes hjälp. Moss stretar inte emot så mycket och han verkar

njuta när han känner lättnaden i ben o rumpa.

Lilla älsklingen, vi ska fixa det här så du blir stark o bra igen!

Vilopaus

Över stock o sten..

 

Rumpa, rumpa, rumpa...kötta, kötta, kötta...

Varför välja Toys`r Us när skogen finns runt knuten???



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0