Storhandlat

Idag har jag storhandlat mat...inte till oss homosapiens alltså utan till Moss.  Jag packade frysboxen med kycklingvingar, kycklinghalsar, viltblock, märgben, revben, skuldror, kycklingkorvar, valpkorvar och kalkonhalsar stora som baguetter. Moss blev överlycklig över sin kalkonhals till lunch, det var länge sen han njöt av en sån bedårande delikatess! Han gnagde o kämpade i 10 min, sen var den slut. Nu har vi mat hemma så det räcker i en månad, skööööönt! Ska bara storhandla till oss övriga i flocken också...hundfan, vad bra han har det.


Kommentarer
Postat av: Mikael Hultmark

Ha ha undrar vart kalkonerna kommer i från. Har två st boxar överfulla med halsar.Slå en pling i fall gubben din har vägarna förbi mvh micke

2011-12-29 @ 16:09:40

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0