Hemma igen efter första dan på valpkursen!

 

Klockan 9 i morse tuffade vi iväg mot Rånäs.

Kursen startade kl 10 och höllpå till kl 15.

Mycket teori, lek, träffa mamman igen,

övningar mm mm mm. Såååå härlig dag!

 

Jag & Moss redo att starta första övningen.



Sophie, uppfödare/coach demonstrerar hur lek kan se ut på Tobias.



Moss & Co kollar in.



Tobbe & Sophie förbereder "Köttbulleträdet"



Moss fattade vinken snabbt och snusade upp dom små "spåren"



Grymt att sträcka på kroppen mellan övningarna.



Alla syskonen fick kycklinghalsar till lunch,

slurp sa det så var dom slut.



Skitiga ungar är lyckliga ungar! =)


Nu har vi fått lite roliga saker att öva på tills nästa träff om två veckor. Kontaktsökning, passivitetsövning, köttbulleträd och sökruta. Roligt var det hela 5 timmarna, men nu e alla i familjen trötta och jag är den enda som e vaken. Fasen, vi ska ju gå på middag om 10 min! Får väcka hela flocken nu om vi ska hinna!

 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0