Tillökning i familjen!!!

Vi har tänkt länge. Och velat länge. Och nu slog vi slag i saken.
Vi ska vi ha hund i familjen! Japp!
Vi ringde valphänvisaren på Svenska Rottweiler klubben och blev
rekommenderade en uppfödare i Rimbo.
Vi var på "visning" för att mest visa upp oss själva och bli "godkända".
Vi har väntat och väntat otåligt sen dess och igår hämtade vi vår lilla bebis!

Välkommen Torleif Moss!





9 valpar i kullen, 6 tikar och 3 hannar.


Melwin hade fullt upp med alla valpar över sig!


Ja, passa på att brottas nu innan vi drar till Vällingby!


Snart åker vi!


Uppfödaren Sophie med Moss i famnen! Lika rörd som jag innan vi
drog iväg, usch jag pallar inte sånt här..jag grät som en gris i bilen..


Det första han gjorde efter en piss på vår tomt...gräva upp plattorna..


Får se om du ser så här liten o söt ut om ett år..=)


Efterlängtade Moss


Husse igen!


Stor dag för en liten varelse!


Torleif Moss sov gott hela natten på vårt sovrumsgolv, kom ut o pissade en
skvätt med Tobbe i morse , käkade
frulle och sen gick vi till parken med Melwin och grävde i sanden och
kollade på gungorna som var konstiga.

Kommentarer
Postat av: jossi

Han är heeelt uunderbar. Sötis!

2011-07-04 @ 17:01:07
URL: http://jossibell.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0