Hemoflocken på G!

Idag är dagen som jag längtat efter i över två månader! Annika, Jessica och Camilla kommer och grillar, dricker vin, sover över, käkar brunch och myser ett helt dygn! TJIHOOOOOOOOOO!!!
Melwin o Tobbe sover på Munsö och jag får vara ensam och fixa iordning och dra och handla med brudarna på dan...trodde jag ja. Tobbe jobbade tydligen till 16 idag och jag stannar hemma med Melwin som är tokig, badar  i lilla poolen, gungar i parken, åker sparkcykel, leker med katterna på gräset mm mm mm mm ....suck. Jättehärliga, jaja, jag vet, men jag hade längtat såååååå länge efter en dag ensam och sen hänga med och handla med tjejerna. Jobb går först...antar jag. Nä, nu får jag sluta hänga fetläpp. Brudarna kommer när dom fixat allt till kvällen och då får vi mysa utan att bli avbrutna och äta i luuuuugn och ro i värmen. Härligt blir det till sist! Nu ropar Nöten och vill ha mig med i poolen, japp, mamma kommer! Jävligt mysigt iallafall, han e ju en sån gladskit! Han visste ju inte att jag skulle ha ensamdag, min lilla älskling. Ut o njuta av solen!!!


Vår härliga brunch i värmen!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0