Familjemyshelg

Den här helgen har vi bestämt oss för att inte boka in nånting alls. Vi ska bara vara, vår lilla familj. Vi behöver det efter den här förbannade helvetes jävla skit vintern med all plogning och jour och fullsmetade kalendrar. Imorgon så ska vi åka till Vilundabadet med Melwin och bada järnet, det ska bli riktigt härligt!
Det var länge sen vi var o badade!

Jag tackade nej till en härlig tjejmiddag ikväll...familjetid AB. Men nu sitter karlfan ändå framför sin helvetesdator och garvar i hörlurarna med sina småkompisar från gymnasier i Norrland så jag kunde ju ha dragit iväg ändå, han hade ändå inte märkt att huset var tomt. Familjelycka? Kiss my as. Varför gillar vuxna män att leka krig? Vi sitter och ryser till bilder från nyheterna och förfäras över krigsdrabbade människors öde. 10 min senare så hör jag karln sitta och tjuta som ett barn av lycka när han skjutit skallen av nån gammal grek bakom ett gammalt hörn och han sitter framåtlutad mot skärmen och ögonen lyser av extas. "Bombside, bombside, GO GO GO, your motherfucker!"
Ska lägga ut han på blocket. "Säljes pga bristande intresse."

Mvh Bitterfittan.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0