Pust

Jag har börjat lägga Mlwin med ny metod på kvällarna. Han är van vid att vi läser bok, myser och sen somnar tillsammans i hans säng. Ibland tar lägningen 20 min...ibland 70 min. För mig iallafall. För Tobbe går det snabbt, inget tjaft o krångel. Senaste tiden har nämligen Melliwidelli börjat natta mig. Jag säger god natt, jag somnar av trötthet bredvid honom och vaknar av att han sitter upp och smeker mig på kinden och över håret och säger "m m" och pussar mig på munnen "jag älskar dig mamma" Alltså, det är ju så sjukt gulligt så man dör, men det funkar inte. Jag jobbar ofta kvällar och kunderna kommer först kl 20. Då måste han ha somnat. Så, från o med i måndags så säger vi godnatt, jag sitter på hans sängkant och kliar honom på ryggen i några minuter och sen går. Det blev kaos första kvällen med skrik och olycka, men ikväll gick det kanoners! Han skulle precis somna när det ringde på dörren. Pling plong. Vad faan nu då? Jag kastar mig nerför trappan, Melwin vaknar och utanför står min stammiskund och ler. "Hej!" Shit, jag har totalt glömt bort...trodde jag var ledig ikväll! "Oj, jag har tagit fel på dag, men kom in för fasen!" säger jag och hör Melwin stortjuta i sitt rum. "Ska bara lägga Melwin, det går snabbt!" Mmm, hoppas jag. Är bestämd vid hans säng och säger godnatt och går. Han ropar nån minut, sen blir det tyst. Fan, han somnade! 15 minuter går, sen är det nån liten filur som försiktigt försöker trycka ner handtaget på dörren till massagerummet. "Melwin, gå o lägg dig! NU!" säger jag irriterat. Och, tror eller ej så vänder han om på studs, går till sitt rum och lägger sig o somnar! Jag masserade vidare 20 min till med världens största öron, tog betalt och kikade sen in i hans rum. Där låg han på magen och sov djupt med rumpan i vädret som han brukar.
Min lilla lilla korv på jorden så duktig!
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ibland så blixtrar de till och gör som man vill :-) Gullunge!

2011-03-31 @ 11:12:28
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0