Saknad

Nu har rörisen varit här och tagit bort handfat, toalett och, till Bos stora sorg, bide´n. Varje morgon när jag går upp för att slå morgondrillen så fullkomligt slirar han in i badrummet, hoppar upp i bide´n och dricker kallt, färskt vatten i minst 5 min. Det är hans heliga morgonrutin! Igår när han hörde att jag var på väg upp så tog han fart mot det heliga vattenhålet och så tvärnitade han i mörkret och jamade till. "Vad faan är min bidè???" Jag fortsatte nerför trappan till lilla toaletten och han for snabbt efter och fann snabbt en ny lösning. Han hoppade utan tvekan upp i det lilla handfaten, glodde på mig med förväntan i blicken. "Men så sätt på vattnet då!" Så! Fix!


Lilla Bo. Ordning i livet igen?


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0