VÅR!

Så drog vi iallafall och badade igår kl 9. Vi tänkte att vi skulle vara ute i god tid och få en lugn förmiddag på Vilundabadet. Men det var simtävingar för 12-åringar så vi fick den sista parkeringsplatsen. Äventyrsdelen var dock rätt lugn och vi badade runt, åkte rutchkana med Melwin och klättrade på väggen i full fart. Han stormtrivdes och Frankrike bad minnena satt kvar. "Ett, två, tre" hopp från kanten.

Kollade på Sherlock Holms igår kväll. Den var riktigt bra, men sen däckade jag direkt efteråt. Hade tänkt att kuta en runda idag nu när foten är bättre. Stukade den ju för två veckor sen. Men nu känner jag mig snorig och halsen värker på morgnarna, skit också. Jag går nog ut o tvättar fönstrena istället. Tog fram två utestolar igår! Satt och käkade lunch i solen i bara T-shirt, såååå jävla skönt! Planterade två krukor med påskliljor och nu fan är det vår, det ska bli 10 grader varmt i veckan! Tjihoooooo, det finns hopp om livet!!!

Nu ska jag ringa älskade syster Yster i Rimbo och höra hur det går med hönsen.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0