Ensam hemma!

Toobi o Melliwidelli är i Barkarby på maskinexpo och jag är ensam hemma. Dom skulle ha dragit kl 9 så när klockan var över 10 så nästan kastade jag ut dom två kaviarstinkande karlarna! Jag har längtat efter en ensam dag och jag ska upp till Centrum i lugn o ro för att hitta present till Jossan o Johan som ska firas imorgon. Det är en lyx att vara ensam hemma! Att göra det som bara faller en in! Sen börjar jag ju alltid längta efter dom ganska snart men nu behöver jag verkligen få pilla med mitt. Öva in BodyPump programmet, köpa godis (mysigaste!) Hade egentligen tänkt att köra ett Steppass nu på förmiddan men jag vilar istället, ska försöka mig på att kuta en mil imorgon med grannLisa, pust, säkert 10 år sen jag försökte sist, inte kul. Men ska jag orka Tjejmilen i September så måste jag ju testa igen!
Vårt badrum börjar ta riktig form nu! På måndag kommer rörisen o kopplar in toalett, duschblandare o handfat! Tjihooooo vad jag längtar efter att få åka o köpa en tvålpump, hahaha! O handdukar! Vi bestämde oss idag för att hoppa över det där med badkar. Trist men det blir för tight. Svårt att hitta ett snyggt badkar med dom måtten vi är tvungna att ha. Så vi satsar på badkar när vi fixar iordning nere i tvättstugan istället, det blir bra det. (när det nu blir..2098?)

Nä, nu ska jag sätta på mig nyllet o cykla till Centrum! Tiden är dyrbar!
Ikväll ska Toobi på grabbkväll o jag o Melwin ska ha myskväll, häääärlig lördag!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Visst är det skönt med ensamtid!



Vi ses i morgon em!

Kram, Nettan

2011-05-22 @ 22:26:23
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0