GRATTIS FARFAR & LOTTA PÅ FÖDELSEDAGEN!

Nu ska jag gå o lägga mig. Har suttit i flera timmar och förberett mitt premiärpass Get Fit som är imorgon kl 19.30. Jag är så bra. Har inte satt mig ner ens en minut för att kolla igenom vad fan jag ska göra förens idag. Fullt upp. Nu är iallafall alla papper klara. 6 ark mfullt med övningar och små handritade gubbar som beskriver övningarna. Ska kolla DVD:n imorgon innan passet. Försökte sätta mig ner när jag kom hem från jobbet men Melwin skulle prompt ut o cykla på sin nya cykel som han är så stolt över. Vi cyklade runt runt i hela området i över en timme tills ungen var slut i benen av allt trampande och bromsande. Han är så duktig! Han har blivit så jäkla stor! Jag ser honom cykla nedför gatan med sina små röda Converse skor och sin blåa hjälm stor som en champinjon från rymden. Han når inte ens ner med fötterna till marken, men trampa går bra, träna, träna. Nä, nu ser jag i kors, har sovit som skit i natt, drömt mardrömmar o sånt, inte ofta det händer.. Imorgon ska jag hänga med Jossan till Osteopaten för att vara med när hon försöker vända lilla bebben som ligger med huvudet upp. Inte bra, inte bra när det bara är 3 veckor kvar till pluppet. Ska bli spännande att se hur hon gör dock! Mycket mycket skonsammare än metoden dom gör på sjukhusen iallafall. Hej hopp pillesnopp.

Kram till farfar & Lotta som fyller år idag!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0