Hej igen!

Hinner fasen knappt blogga längre! Dagarna bara svischar förbi men livet är jäkligt harmoniskt nu! Idag har jag jobbet hemma, en ny kund om en gammal stammis.
Höll mitt vanliga BP pass och det märks att folk tränar ute mer nu,
deltagarantalet minskar vecka för vecka.

Min gårdag var allt annat än harmonisk. Det var en sån där dag då jag bara vaknar och tänker att "när kvällen är här och jag ligger i sängen igen, då kan jag andas ut, då har jag fixat det!" Glasmästare var här för att installera spegeln i badrummet på morgonen, skjutsade Melwin till farsan i Vallentuna, masserade 4 timmar i Arninge, hämtade Melwin, skjutsade honom till Lollo, Tobbes moster i Blackeberg, skyndade hem, käkade gröt så det sprätte i hela köket, masserade en timme till, la en kabel innan mitt boxpass på SATS, (ner, kläm, knip av, torka, spola, swisch swosch) hämtade Melwin kl 21.30 , hämtade Tobbe som spelade fotbollsmatch i Åkeshov. Kom hem kl 22.30 efter att ha lämnat av en av grabbarna i laget vid pendeln i Spånga. La Melwin, käkade mackor. Kollade kalendern med trötta ögon, Fuck, trollfest i skogen imorgon! In i förrådet och rotade fram en påse med tyg. Hittade ett brunt tyg i mocka imitation, snodde ihop en trolldräkt med svans och bröstficka (tur att det var det temat) Borstade tänderna och däckade kl 00.40.

I morse när jag lämnade honom hos Lena så hade han röda kinder och näsa med prickar på, sotade ögonbryn, rufsigt hår och sin lilla bruna trolldräkt. Så stolt så stolt han var! Dom stod där utanför Lenas bil alla barnen och kollade in varanadras svansar och fnissade! Sen drog dom till skogen och lekte hela förmiddan. Hade skattjakt där dom fick leta efter en skattkista full med salta pinnar. (äter troll det eller?) Regnet öste ner senare och dom drog hem för att käka lunch inne.

Jag hämtade honom kl 14 och åkte direkt ut till Jessica i Stenhamra där vi käkade en gooooood härlig middag med familjen och Annika o lilla Molly, såååå jävla mysigt en torsdagskväll! Fram för mer sånt! Tobbe kom hem kl 20.15 från jobbet. Han fick ta över melwins nattning som, gått åt helvete då min massagekund väntade i rummet, redo på bänken, oops.  Nu ska jag sooooooooooooooova!!! Imorgon är det kvartalsutbildning igen för BodyPumpen, rooooooligt!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0