GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKADE UNGE!!!

 

Kl 5.00 gick jag upp o snodde ihop en mysfrukost i vardagsrummet. Vi smög in i hans rum och började sjunga"Ja må han leeeeeva..." "Grattis på födelsedagen älskling!" "IDAG???" ropade han! "Jaaa, idag fyller du år!" Han tittade på oss för att säkerställa att idag verkligen var hans dag och så skyndade han upp ur  sängen och nerför trappen och såg det dukade bordet, tjihooooo! Han fick en stor lastbil, samma som pappa har, med ett flak som gick att tippa. Sitt första riktiga Lego, mys mys. Tatueringar, dinosaurier och ett par jeans. Han var sååååå nöjd!

 

Ikväll kommer feta släkten på Tacomiddag! Ca 35 pers bara...längtar tills jag jobbat klart för idag så jag kan börja rodda med allt! Ska bli så mysigt att ha alla här! Men först ska vi handla glass till alla hos dagmamman, så nu måste vi åka!

 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0