Utställning i Eskilstuna

Jag, Toobi, Melwin o Moss åkte iväg kl 8 i morse. Jag var på fest igår och kom hem 03.45... Jaja, Tobbe körde o jag övade på Body Pump koreografin inför releasen imorgon. Melwin hade med sig sin lilla väska med dinosaurier och vi hade en mysig utflykt! Moss fick HP och BIM mot sin syster som vann. Dom hånglade som vanligt så fort dom fick chansen och hade det härligt i Totohallen. Jag köpte ett täcke till honom i lilla shopen. På hemvägen stannade vi på Mc Donald's...blääää. Melwin fock ansiktsmålning och var så glad så! Nu har karlarna somnat i källaren och jag är så jävla trött i bollen så jag storknar men adventsmyset lockar för starkt och jag ska ner i källaren och stöka efter jullådan och pynta lite hemma! Första advent ju!

Omdöme:

Maskulin hanvalp av utmärkt typ. Korrekt valpbett. Kraftigt nosparti. Bra pigment. Bra hals och rygglinje. Välvinklad fram och bak. Bra kors och svansansättning. Pararella vägvinnande rörelser från alla håll. Visas i mycket bra kondition. Välvisad.

Världens härligaste varelse!

Moff moff...

Somnade nästan när ansiktet bytte färg!

Klarrt!


 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0