MERRY CHRISTMAS!

Kl 7 var frukosten och julbadet redan avklarat. Jag har aldrig brassat iordning en frukost så snabbt! Svevia ringde ut Tobbe kl 6 i morse så det var bara att kasta sig ner och ställa fram tomtegröt och skinkmackor fort som faan så vi iallafall fick fira julmorgon tillsammans. Jag hade förberett allting igår kväll som tur var. Nu ska Milou ut i vagnen för att sova så jag hinner stryka Melwins kläder och måla naglarna, sen bär det av ut till Munsö och gå promenad, det blir härligt!

Vi håller tummarna för att det inte börjar snöa igen så Tobbe missar julbordet och paketöppning! Min älskling.

God jul!

 


Kommentarer
Postat av: Totto

God Jul! Vi ses den 27:e..

Kram

2012-12-24 @ 11:18:32
URL: http://lillatessi.blogg.se
Postat av: Tessan

Ja så blir det när man är hästfreak....

2012-12-24 @ 11:19:26
Postat av: carin

GOD JUL! önskas av Carin

2012-12-24 @ 11:33:19

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0