Brunch på Clarion Sign, Aquavit

Melwin är hos Ywonne och Kjelle hela helgen och jag och Toobi har det lugnt och mysigt hemma! Vilken lyx att få sovmorgon två morgnar på raken! Jag bestämde mig för att överraska min älskling med att boka brunch på lördagen. Hellan och Johan var också en del av surprisen! Det var nog den bästa brunch jag käkat och vi var så jävla mätta när vi gick därifrån så en tur på stan satt finfint. Jag köpte två läppglans (såklart) och tre tröjor som gick över magen. Känns så konstigt att inte ha en enda tid att passa! Jag hade sett till så att våra underbara grannar gick ut med Moss på eftermiddan så vi kunde släppa det också! Gryyyyyyymt!!!

"Amerikanskt tema med inslag av Skandinavien"

Hellan var lite smått sugen, hehehe..

Efterrätt!

Johan med ett packe ribs i käften.

Kötta loss älskling! Temat på brunchen passade Toobi bra, precis som jag trodde.

Mätt!

Eller vad fan...en glass med minimunk på kan man alltid klämma i sig också...

 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0